duminică, 8 mai 2011

O altă compunere despre grădina casei



Grădina casei mele e priveliştea perfectă. Oricând arunc priviri peste ea, parcă văd un curcubeu cu toate culorile posibile. Parfumul lor este minunat şi de neimaginat. De fiecare dată când păşesc între flori mă simt ca o zână a florilor. Anotimpul meu preferat este acela când florile mele capătă viaţă, atunci simt şi eu că grădina mea ia viaţă . Verde, roşu, galben, albastru, mov, violet, toate culorile curcubeului se regăsesc aici. Grădina mea e ca un covor cu imprimeul curcubeului.
 
 Scris de eleva : Kinga Stonem 
.....................................................................................................
 Dă un calificativ şi / sau comentează.
Trimite şi tu o compunere aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu