sâmbătă, 7 mai 2011

Compunere despre grădina casei tale


Propunere de subiect pentru Evaluarea Naţională la limba română

Redactează o compunere de 15-20 de rânduri în care să descrii grădina casei tale.

Răspunsul aparţine elevei Alexandra Scutaru.

Grădina din faţa casei mele parcă înfloreşte în fiecare zi mai mult. Ce bine mă simt când ajung acasă şi văd florile înflorite, cu un miros plăcut! Fiecare floare semnifică o bucurie. Dimineaţa deschid geamurile şi aspir mirosul florilor, care parcă mă trimite într-o lume parfumată. Plantele au diferite culori, cu diferite forme. Lalelele atrag privirea cu ajutorul culorii lor galbene ca soarele, iar narcisele parcă sunt nişte fulgi magici cu un miros ameţitor de plăcut. Zilnic stau şi privesc florile parcă hipnotizată de aspectul lor. Anotimpul florilor este special pentru grădina mea, remarcând-o prin diferite plante. Când ajung acasă văd grădina proaspăt udată şi florile fără nici un pic de uscăciune, parcă ai vrea să stai acolo toată ziua.
Grădina mea parcă e raiul pe pământ!

Daţi un calificativ compunerii şi/sau faceţi un comentariu.

37 de comentarii:

  1. e smechera da finalu-i varza!!!!!!ce rai fa si iarna ce e iad??:-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu in locul tau as tace!!!ce tu o faceai mai buna???tacati gura!!ca daca cineva spunea ca ai spus acum cum tr-ai simti? :P de asta taci!!

      Ștergere
    2. cea mai proasta compunere.1 cu felicitari.

      Ștergere
    3. compunerile cu gradini sunt jalnice

      Ștergere
    4. compunere foarte rea

      Ștergere
    5. imi pare rau sa iti spun dar nu imi place compunerea ta..nu prea are logica...m-am chinuit mult sa deduc ce ai scris tu acolo

      Ștergere
    6. Mie mi-a plăcut compunerea ta bravo ție!!

      Ștergere
    7. Lasai pe oameni sa vorbeasca tu nu ii baga in seama,compunerea ta este foarte buna si frumoasa si se inteleg cuvintele din ea! Bravo cu felicitari,de la mine ai nota 10!

      Ștergere
    8. E o compunere foarte frumoasă îmi place foarte mult

      Ștergere
    9. Compunerea este destul de reușită, cred că dacă îți dădeai mai mult silința ieșea perfectă, însă per total e de nota 10. Cei care comentează ar trebui mai întâi să învețe să scrie corect, nu cred că ar fi capabili să scrie nici măcar un rând din ce ai scris tu! Continuă să îți cultivi creativitatea, îți va fi de ajutor în viitor! 💚

      Ștergere
  2. e foarte buna compunerea ai inteles 684 becaa
    ............

    RăspundețiȘtergere
  3. scuzama dar compunerea ta nu e prea buna. incearca sa nu te mai repeti. cred ca ai folosit cuv florile de 15 ori. dar in rest e minunata. de la mn pt compunere ai un 9.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nota 8-8,5 deoarece ai repetat Cuv. "floare"(cu sufixe si prefixe),in rest este F.B.

    RăspundețiȘtergere
  5. super compunere nu am nimik impotriva..... si fara a ma uita ce spun altii, prima persoana as spune ca e foarte proasta daca ma exprim mai cultural!

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumoasa compunerea ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa pt unu de 7-13 interesanta dar puteai so faci mai mare

    RăspundețiȘtergere
  8. daca era mai mare era mai buna :( :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Nota 8 compunerile au introducere cuprins si incheiere si ai repetat cuvantul floare in rest bine

    RăspundețiȘtergere
  10. ba eu iau 2 pe compunerea asta mai bine ziceai in ea ca este pentru gradinita este cel mai naspa lucru cum sa fie buna!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine poate altii iau 10 pe compunerea asta dar tu nu ai stiut sa o citesti asa caa... :*

      Ștergere
  11. pe bune asta numesti tu compunere!!!! :0

    RăspundețiȘtergere
  12. eu iau 1 pe asta am luat deja taci din gura

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo, primul as zice ca e un prost daca nu stie.
    Si, in plus nici nu cred ca a citit-o.
    Nota 10 din 10.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-a placut compunerea dar ar fi fost mai bine daca nu ai fi folosit de atatea ori cuvantul ''floare'' , in rest e superba. Nota: 9,5

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa sper sa o mai dezvolti si ai de la mine un 9,50

    RăspundețiȘtergere
  16. Incearca sa folosesti mai multe figuri de stil, sa fie mai artistica :).In rest, bravo!.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daaaaaaa, ai folosit de mai multe ori cuv flori , dar nu-i nimic !

    RăspundețiȘtergere
  18. este foarte buna dnv inv o sa ma puna sa o copiez pt cartea ei care o publica . aia care o spus ca ii jalnica compunerea sa merga de aci sa nu se mai uite pe acest sait . pt aia care o zis ca ii buna de la mine iau nota 10+







































































































































































    RăspundețiȘtergere
  19. Îmi place ...am copiato la şcoală şi am primit noata 10...BV

    RăspundețiȘtergere